Friday, April 8, 2011

wondering

topik yang hangat...
ada la guy ni.... 
really x fhm dgn dia....
pe yang dia nak pon kiteorg x tau.
he/she said.... sy tkr acc la ngn bf/gf....
da la mse sek mnt kat mmber aku..
seriously,
i think "dia gila bayang"
then he say name kat acc tu just ilusi
so crazy.
once again bile tny de plak nme tu...
apa semua ni?
before this,
tny aku about sorang ni...
and ask me for pendapat....
then,,,
one day, tag aku as his classmate.
before that i ask him,
U KNOW ME?
he said nope!
bile mmber aku tny 
lain plak cita dia...
aduii!
kalau aku dapat tau kau, 
mmg perghh!
puas hati aku.....


p/s: diba, we just wait n see k..... sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.... betol x quote yang aku bg ni untuk manusia yang membuatkan aku wondering....

No comments:

Post a Comment