Monday, May 2, 2011

form 6?

2MEI 2011,

aku mendapat tawaran ke tingkatan 6,
aliran sains di kluang high school..
  surat tawaran

ramai kawan kawan aku dapat tingkatan 6 di sekolah teknik alor setar....
akan tetapi aku bernasib baik kerana dapat sekolah yang berhampiran dgn rumah.. hhuh
walau macamana pon, aku akan ke kluang high school sementara menunggu tawarn yang lain...
kluang high school ni salah satu sekolah tertua...
huhu...




<this is the school badge






huhuhu......
9 May ni aku akan menjadi student di Kluang High school...
jgn ingat form 6 ni lekeh....
menjana masa depan tau.....
rasa best pon ade, x pon ade...
berbelah bagi..

2 comments:

  1. yup...f6 sama traf dgn matrikulasi...bljaq thun stegh ja...da nseb blh msuk u amek degree trus..lau msuk u skrg or poli kna amek diploma pas 2 kna tggu 3 thun plk....

    ReplyDelete
  2. erm, btol...... setuju! bljr pon 1 thn stengh je yang nak struggle......

    ReplyDelete