Saturday, November 5, 2011

zaman sekolah vs zaman IPT

holaaa......
wah! lama betul aku x membebel.
haaaa! tetibe hari ni mcm nak berceloteh. heee ;)
teringat zaman sekolah dulu-dulu..

Masa Zaman Sekolah
nak exam. still slumber je. macam orang yang dah pandai. ada homework. mcm x de...
student yang pandai2 sume nye dok kat bilik stay up smpai pkul 2-3 pagi. tapi aku da selamat sampai ke Antartika agaknye bagi melaksanakan impian. haha. masa prep. org sibuk dok study. aku rasa aku x study. just look here n there je. maklum la... pemalas... bila nak SPM still x insaf2 lagi... org duk pulun study.. memorize all the things. tapi aku macam budak yang lambat lagi nak ambik SPM. haha.... tibe hari exam... just redha je.. sbb masa da berlalu.... bile dapat result sedih pon ade jgak la.. tp apa boleh buat da diri pemalas. x nak study, dapat la result mcm2 tu je.... but I thanks to Allah, parent n anybody that support me.. yeahh!!!

Masa Sekarang (IPT)
disebabkan telah sedar dari lamunan dan kesilapan dulu.. hehe.. NOW!! aku bangun!! hheeh.. semangat... hahahnak exam walaupun x pandai. tp usaha itu penting.. kan??? Success comes upon effort right? so, I hope i'll success...... even x dapat ambik course yang diminati. tp redha je... dulu ambik science stream tp kini hanya tinggl kenangan.. say bye to BIOLOGY, PHYSICS, CHEMISTRY, +MATH....

No comments:

Post a Comment