Wednesday, June 27, 2012

masa depan oh masa depan

Assalamualaikum w.b.t

Agak lama la jugak aku tak post entry ni.
well, kali ni baru sempat nak mengepost. busy la. kalah orang yang kerja kan. haha. biasa la. before ni, busy dengan final. then, after final balik rumah 2-3 hari da kena follow trip company ayah aku.

Bila tengok orang study, kita pon nak study. dan aku pon study. bukan tak study ok.
yang buat aku merenung masa depan tu bila tengok orang study tinggi-tinggi sampai kesemua pelusuk negara orang. wahh! hebatlah korang. aku nak jugakkk, pleaseee!


Untungnya orang kan. tapi ada yang refuse untuk terima tu semua. ape la. peluang tu. grab it please. kalau taknak, please pass to me. bila la aku nak belajar tinggi-tinggi macam orang-orang ni eh? aduh... takot la..
help me!!!? aku jealous sangat bila tengok kawan-kawan yang dapat study tinggi-tinggi. dapat course yang diaorg mintak, dapat course best-best. wahhh. kagum la.

misi dan visi dan matlamat dan aim next semester:
 study betol-betol biar jadi manusia yang boleh jasa ibu bapa.

kalau kita nak sesuatu tu, biar ia terang dan jelas sebab barulah kita tahu apa yang kita nak. 

No comments:

Post a Comment