Monday, June 3, 2013

Al-Quran from Mecca :)

Assalamualaikum w.b.t

On my birthday yang ke 20 tahun, saya mendapat senaskah Al-Quran yang mana diberikan oleh keluarga saya yang baru pulang dari Tanah Suci Mekah iaitu pada 1 April, while my birthday on 2 April

Pictures from them while they are at Tanah Haram

Pada tarikh birthday saya tu jugak la saya kena struggle exam. seriously memang tak seronok, sebab tak boleh nak sit together all the day with my family sebab final exam for my fifth semester.
Apapon, saya relakan je. hehe. Then, on my birthday tu, they call me and give me a plastic bag yang mana didalamnya terkandung :
                                      1. Jubah
                                      2. ALQURAN
                                      3. Tasbih
                                      4. Air Zam Zam
                                      5. Kurma Nabi
                                      6. Coklat

Seriously, air mata menitis diatas pemberian tersebut. Sebak pon ye masa tengok tu. Mungkin pemberian tu ada maknanya. suruh saya berubah kot, maybe.

DAN

Sekarang setiap kali lepas solat maghrib, saya cuba untuk membacanya walaupun sehelai demi sehelai.
InsyaAllah, saya akan mengkhatamkan hadiah yang paling berharga dihari kelahiran saya yang ke 20 tahun.
Sambil baca sambil belajar dek kerana saya seorang manusia yang lemah.

*saya telah menerima 2 naskah Al-Quran sebagai hadiah yakni pada tarikhnya saya mendaftarkan diri di IIC  
  dan di hari kelahiran yang ke 20 tahun.
*kedua-dua naskah saya guna.
*hari hari saya baca hadiah ini kerana inilah hadiah yg bermakna.

TERIMA KASIH Mr, Mrs, Miss Keluarga 
<3

inilah dia Kalam Suci saya yg dirima dari Tanah Suci Mekah

Jzkk :)



No comments:

Post a Comment