Monday, June 3, 2013

You make me inspired Kak Dianah :)

Assalamualaikum w.b.t

The most challenge that memang susah la jugak nak tunaikan which is I have to send and email, or text or note to someone. the person who inspired me tu emang ada, tp I need to write it and send to that person, really susah sangat. ala maklum la tak pernah buat. tapi gagah juga buat. kenapa insan itu menjadi orangnya.

Ini jawapan dari saya.

saya kenal dia masa saya berumur 18 y.o dan she is 19 years old.
first boleh kenal dia, my aunt post something about her at my wall, so, dari situ la saya mula follow her.

She is :
IIUM student
a daughter
a wife
Mum
and the person make me inspired.
Nur Dianah Kamarul Bahrin

dena <3 soffian

umur 19 tahun: she got engaged
umur 20 tahun: married
umur 21 tahun: hav a son (cute giler anak dia tu)

Even dia seorang isteri, seorang umi, seorang anak, seorang pelajar, but she can organize his routine well. tabikk spring la akak!
I don't know how express it actually. I love when she post the entry, give out some opinion. memang contemporary la.
* saya inspired dia bukan sebab dia kahwin awal or tak, but cara dia seorang wanita yang berkaliber. 
* not only she but there are another else that make me inspired such as Amy Sofea ( juara program  
   Solehah), I always chat with her :)

Jzkk :)





No comments:

Post a Comment