Tuesday, May 28, 2013

They make my day better :)

Assalamualaikum w.b.t
hi there!

Call your beloved ones???

Please don't get any misconception okay.
Remaja hari ni, kalau dengar je BELOVED, confirm ckp couple. GRRR!! typical teens.

Tak payah la kita show-off sangat couple kita tu, belum halal pon lagi kan, so, no need to make your friends jelly melly okay. hoho

Back to the topic.
Actually THEY tu refers kepada umi dan ayah serta my cutie siblings. kalau nak tahu, saya akan call umi dan ayah saya setiap kali saya balik dari kelas. kalau tak call, akan message. Dengan cara call diaorang membuatkan saya feel great. tak tahu kenapa. 

Bila call my beautiful umi, kami akan share cerita, having some gossiping. hehe. and SHE IS MY BEST FRIEND EVER & my HEROIN!! saya selalu luahkan perasaan saya pada dia contohnya tentang kawan-kawan, tentang fashion dan sewaktu dengannya, yg perempuan perempuan gitu :)

my gossiping partner 

Tak lupa my biggie BOSS, my handsome ayah yang menyumbang kepada kekenyangan perut saya ini. hehe.
Dialah HERO didalam hidup saya! dia juga WALI saya. Insan ni adalah tempat saya memohon kewangan setiap kali saya memerlukan, tempat saya mengadu tentang masalah belajar, tentang masalah tulang belakang saya. 

my dearest dictionary :)

Kalau nak tahu, saya belajar English dengan ayah saya. even sampai sekarang, kalau saya buat assignment atau any task given by lecturers, and there is any words yg saya tak faham, saya akan whatsapp, viber, wechat, call. Dia akan reply any of it, even dia tengah kerja.
Saya akan rasa hidup menjadi tidak kena pabila handphone tidak mendail no mereka... macam TROUBLE je. 

Terima Kasih Umi dan Ayah sebab hantar saya belajar di negeri orang seawal umur 16 tahun which is, saya telah dihantar untuk bersekolah di Langkawi Technical School, dimana tempat yang telah saya mengerti apa itu IBU DAN AYAH, rumah di Johor, sekolah di Langkawi, memang jauh. So, dengan cara berjauhan tulah membuatkan saya akrab dengan keluarga saya dan mereka adalah SAHABAT saya dunia akhirat, InsyaAllah.

*terima kasih ayah dan umi sebab bayarkan bil telefon saya. sebab tu la saya call mereka lebih dari segalanya ;)
buah hati, jantung hati, permata, mutiara 
<3

Jzkk



No comments:

Post a Comment